۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۰۶۲۸۰

تخلیه کامل آب گرفتگی عین دو اهواز| ساخت ۵۰۰ باب خانه از سوی سپاه ولی عصر

تخلیه کامل آب گرفتگی عین دو اهواز| ساخت ۵۰۰ باب خانه از سوی سپاه ولی عصر
سرهنگ حاجتی از تخلیه کامل آب ناشی از سیل اخیر در منطقه عین دو اهواز و مشارکت در امر بازسازی خانه‌های سیل زدگان خبر داد.
سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به تخلیه کامل آب گرفتگی منطقه عین دو اهواز اشاره کرد و گفت: در ادامه نیز محله به محله منطقه عین دو اهواز را تمیز خواهیم کرد و پس از آن به سوی گلدشت خواهیم رفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه بودن در کنار مردم را وظیفه خود می‌دانیم، عنوان داشت: فراموشی آثار و خسارت‌های سیل بر مردم زمانبر است، اما در حوزه رسیدگی به مشکلات مردم نیازمند یک پروسه ۶ ماهه هستیم تا همه روستا‌ها و منازل نیازمند بازسازی ساخته شوند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ساخت ۵۰۰ خانه بر عهده سپاه ولیعصر (عج) است، گفت: برخی خانه‌ها نیازمند بهسازی و برخی دیگر در مجاورت سیل بوده و خسارت دیده اند؛ ضمن اینکه برخی دیگر از خانه‌ها به ویژه در منطقه حمیدیه سفلی نشست کرده و نیازمند بازسازی مجدد هستند.

سرهنگ حاجتی با اشاره به اینکه اعتقادی به کار عجولانه نداریم، گفت: به دنبال ثبت رکورد نیستیم بلکه می‌خواهیم خانه‌های محکم به همراه تأمین وسایل خانگی فراهم کنیم تا آرامش از دست رفته بازگردد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم تلاش داریم تا علوفه دام‌ها و احشام سیل زدگان را تأمین و ارسال کنیم؛ ضمن اینکه با توجه به گرمی هوا تأمین آب شرب و کولر مدنظر است./۹۴۵۶//310/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات